Deviant Login Shop  Join deviantART for FREE Take the Tour
×



Details

Submitted on
May 15, 2009
Image Size
3.5 MB
Resolution
4373×2535
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
779
Favourites
23 (who?)
Comments
34
Downloads
30
×
DA ID No.3 by PhantasmaStriker DA ID No.3 by PhantasmaStriker
A new ID for the other one was getting kinda old :p

Pen only on typing paper, then thrown in GIMP with a shitty paint job. Why? cuz I can :)
Add a Comment:
 
:iconblazingchaos:
BlazingChaos Featured By Owner May 30, 2009
the effect in the eye made it cool.
Reply
:iconphantasmastriker:
PhantasmaStriker Featured By Owner May 30, 2009
Haha, thanks :D It's sorta the focal point to balance out the crappy chicken scratches :P
Reply
:iconcreed9294:
creed9294 Featured By Owner May 26, 2009  Hobbyist Writer
very very nice ....tho when ever i see an ac4 ac i scream DAMN YOU SEGA lol great job i love the Aaliyah model one of my favs :D
Reply
:iconn1ghtmar37:
n1ghtmar37 Featured By Owner May 17, 2009
coool
Reply
:iconphantasmastriker:
PhantasmaStriker Featured By Owner May 17, 2009
Yep
Reply
:icontsuranga:
Tsuranga Featured By Owner May 16, 2009
Fun, with nice perspective.
Reply
:iconpendragon9:
Pendragon9 Featured By Owner May 16, 2009
Love the glowing effect on the eye. It really accentuates the feeling of "you better not be in my way when my boomsticks fire".
Reply
:iconphantasmastriker:
PhantasmaStriker Featured By Owner May 17, 2009
Lol thanks!
Reply
:iconunotheninja:
unotheninja Featured By Owner May 16, 2009  Student General Artist
my favorite AC in all its glory XD nice pic man
Reply
:iconphantasmastriker:
PhantasmaStriker Featured By Owner May 17, 2009
Thanks! glad ya like :D
Reply
Add a Comment: